ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Monday, July 27, 2009

entah lerr ....

errmm ....aku nak post n3......tapi x der mood....bukan x der cerita .... mcm2 nk cita... tapi bila log in ajer jadi kaku ... adess .... hilang suma idea...

aku nak nanis ... tp kang banyak lak yang tanya "awattt?"... kalau leh cita apa yg aku rasa ... dah lama a cita ... x yah a nanis ...

nak aku jerit kan kasi ilang suma menda yg terasa dlm ati ni... kang org kata aku "GILO" plak ... tetiba jer jewit... angin x der ribut x der...

habis tu aku nk wat aper?

nak citer kat kengkawan yg ada ... suma bz jer ... yerla x kan la nak harap dema sentiasa ada ngan kita jer 24/7 kan ... dema pun ader life sendrik gak...


kang aku kata aku sunyik ... org salah paham lak ... kata musan pun salah phm gak kang ...

entah lerr .........

www.tips-fb.com
Related Posts with Thumbnails