ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, December 12, 2008

busan


Aku busan.

Entah kenapa sejak dua menjak nie kebosanan melanda ... rasa cam dah nk sampai tahap jadik gaban dah kebosanan aku tu.

Ade member chat tanya awatnyer hang bOsan weii? erm ... kelu kejap jari jemari aku nk menjawap persoalan dak tu .. tak tau mcm mana nk menggambarkan aper yang membosan kan aku sebenarnyer.

Maybe aku busan dengan kija aku kot..

Maybe aku musan ngan imau aku yang dari bulan 8 tk reti2 nk balik umah dia..

Maybe aku musan bab dah tkder masa nk jadi ulat .. kene duk jadi orang jer

Maybe aku musan bab kengkawan pun mcm dah suma menjauhkan dirik ...

Maybe aku musan ngan kat mana aku duk ..

Maybe aku musan sbb dah tk leh live the life i use to have ....

Maybe aku dah mula busan ngan life yang still mcm nie gak .. takder perubahan..

Entah la ... yang nyata aku busan ... Busan .. BUsannnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!! ...
www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts with Thumbnails