ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, February 5, 2010

AKU GERAM NI!!!!!!!

eeeeeeeEEEEEEeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...................................eeee .....ee....

dan eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lagik..

GERAMMMM!!!! ngat-ngat ...

huhu cian aku ...

geram x abis gik nie ....

ye la kan ...

opis baru ..

imau pun baru ...

law pun baru gak ler ....

tp aku bukan x wat kijer ..

aku bukan men game pun ....

aku ym ngan adik ngan akak aku tu jerr...

pun dia sound kalo bukak ym tu bila nk buat kijer nyer???/...

erm ... x per x per .... skang ni aku ikut ajer ..

tunggu a suk ko dah bambus... baru ko tau aper jd opis ni ...

tp kan ...

padan muker dier ..

x baper minit dia mawah aku ..

boss plak marah dia ...

wakakakakakakak

kahkakakaakkkakakakakakakak

n kah lagik ...

tu a dose .... saper suh men mrah2 aku ym ngan dak cekodok kan ...

hahahahahhaha www.tips-fb.com

4 comments:

azita said...

teruk btoi tu mesti imau pasan dia imau beso..ngummm

Zai Zamree said...

woh...patut la tutup ym

Murni said...

la..ingatkn dia yg bOs..akak dh dapat keja errkk..

tuchin said...

kasih .. thehehehhe

yang .... huhuuuu sorry x sempat pun blas ym yang

adik.... tu a pasal pasan gilers ...

Related Posts with Thumbnails