ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, November 4, 2009

cian ello t-t aku

satu malam hujan renyai2 ....

aku : abanggg!!!!! cepat ngok ello t-t ni...
- jerit ku pada laki aku yg ngah beli milo ais bungkus

abang : awat ? awat ?
- cam lipas tak kudung dia dtg kat aku

aku: ngok la ello t-t ni, dah ler main ujan tak hajak....... pastu leh gi men dlm selut plak !!!!
- sambil menunjuk ke arah ello t-t

abang: budak ni awat main hujan? demam kang saper susah.. dah nk kene bawak ge klinik pulak - zam plak tolong haku marah ello t-t tu

dlm duk pokpek-pokpek bising kat ello t-t tu haku ngan zam cuba gak keluarkan dia dari tanah yg dah terbenam skit tu ... sib bek la sayang gak kat yer kalo dak kompom tinggai ajer ello t-t tu. ye a .. dah ler men ujan x haja aku, tu dah tebenam x reti nk kasi tau huuhuuuu...cian haku tauu...

ello t-t tu mender? ahaks teke lah dulu ....

teke ajer a payah beno kome ni....

saper tau tu dendiam dah ler ek .. hakhak

alahai ... cian lak jenuh kome nak pikir mender la pulak menatang ello t-t tu...
tuk yang x tau ello t-t tu name keta aku a .. wakakakakkaka

aritu ujan tanah kat pat parking tu x baper mampat gik tu tayar dia terbenam skit dlm tanah, skit ajerr ahaks...

paling best zam pun mang panggil keta aku tu ello t-t, muahahaha

keta kome ader nama ker? www.tips-fb.com

1 comment:

Murni said...

keta adik nma kanciL

Related Posts with Thumbnails