ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Monday, June 22, 2009

happy birthday adik beso .. hik2

sabtu 20 Jun, 9.12 mlm

tiga ...lalalala... tiga ... (lagu otomen 3 aku berbunyik )

dpt msg yg bertype beginik ...
adik kabing: No ic adk 840620-xx-xxxx tak da sapa yg perasan ker?
akak kabing: kah kah kah n kah lagik .... aper a adik ni kan awal2 dh kasi pesent aper yg tak
hingat nyer. wish tu saja jer lmbt2 sikit ngok adik tu mcm ner.
adik kabing: hee ... ingat kan akak lupo .. hak2
akak kabing: yerla2 ... camat arijadi adik, moga panjang umur murah rezeki, jadi isteri yg soleh
n ibu yg baik ... amin ...
adik kabing : macih akak ...



P/s: adik oh .. adik, akak x luper ler n3 tuk adik pun mang akak dah siap dah cuma tenet kat umah sehari dua ni mengong jer x leh masuk mcm ner nak post? so arini jer yg muleh akak post n3 ni. just a simple wish tuk adik... heheheeee



To adik with lots of love ...

happy birthday adik, live, love, life the best you can today as its no tomorrow



glitter-graphics.com www.tips-fb.com

1 comment:

Murni said...

tima kaseh akak

Related Posts with Thumbnails