ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Tuesday, September 22, 2009

malam raya

memandangkan raya kali ni aku sambut kat kl, aku ajak zam meramaikan lagi masjid india dgn org2 yang last menet sopping tu... yerla selalu dia citer jer mlm raya kat sana meriah ....so nk tau la mcm mana tahap meriah dia tu kan ..lagipun aku x mo sedih mlm2 raya ni, tu la nak membzkan diri.. ahaks...

tapi i tell u.....

lelong tahap mereng wooo ...

ader yang baju kurung rm198 jadi rm60 ajer.... ader yang 2 pasang rm100 ader yang 3 pasang rm100... masa dah nk abis pusing tu lagi best. 1 pasang baju kurung moden 10 hengget ajer!!!!!!
ishhhh ishhhh...
kalau ader saiz dah lama aku hangkut sumer ...
tapi biasa la kan baju tu suma tuk mereka yang x cukup makan jer x pun x cukup zat dlm badan ... tu la keding semacam... ahak ... (akak2 aku jgn marah no . ...)

tu citer baju...

kueh rayer pun sama.....
ader yang 1 kotak 15 hengget ader yang 1 kotak 10 hengget..
tapi kueh yang x laku a ..
kueh yg aku nak x der ..
so x der gak beli nyer

kepek pun samer selalu 1 paket 10 hengget .. ni 5 paket 10 hengget... nenok org borong mcm lebah hurung madu tu ...

aku nak popiah simpol ajer tp suma jual 1 paket 15 hengget. zam kata amik ajer la... bab ader yang kasi 3 pkt 45 hengget. tp aku x mo!!!! nak yang 1 paket 10 hengget ajer...

pusing la pusing ...
pusing gik ...
n lagik ...

dah mang rezeki aku kot ....

masa nk balik tu ader yang jual 10 hengget 1 paket .. aku amik la 3 paket ...
x dan sampai umah dah bukak 1 paket makan sambil jalan ...

lalalaal ......

esok hari raye .... www.tips-fb.com

2 comments:

zai said...

apasal x belikn baju2 ry tuk na...uhuhuhuh

zai said...

apasal x belikn baju2 ry tuk na...uhuhuhuh

Related Posts with Thumbnails