ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Sunday, October 11, 2009

aku kah itu?


aku rasa mcm nak tulis sal tuttt!!!!! tapi maless ..... nk tulis sal teett!!!! pun kebusanan punya ..

bukan x der yang menarik sebulan lepas raya ni .. masalahnyer mood aku mang ilang bersama bulan syawal yang makin berkuringan harinya.


hari ni patutnya hari tuk aku .. tapi biasalah kan mcm x der makna ajer ... pada yang hingat tu macehhh bebanyak la yer .. for making my day. pada yang x hingat tu .. aler "AS ALWAYS" ... mang x pernah ingat pun ... gik pun aku ni kan bukan nyer dlm senarai2 org yg penting dlm hidup engkorang kannnn ... kan ....


so aku pun dah males nk emo .. emo .. pun yang x hingat tu bukan nyer paham.. wat derkk!!!!!! ajer ader a ...


aper pun moga aku tabah hadapi liku2 kehidupan esok hari. aminnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts with Thumbnails