ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Tuesday, May 12, 2009


aku n zam - klik sini yerr




ari sabtu .. wesak, pagi tu mcm biasa ... dh mcm aktiviti wajib plak aku ngan zam.











kemana? mana gik sungai skinchan ... wait for us ..... hehe











tp kali ni berempat bab aku angkut akak dayang sebelah tu ngan adik dia suzi sekali.











aku dh kata kalau nk ge kene ge pagi bab air masih bersih x ramai orf mandi.. so kui 7.30 tu mang dh bertolak dari umah... tu pun aku tanya zam x lambat ker? yerla selalu aku kui 7 dh ada dlm air ... ahaks











suzi ngan kak dayang memula x nak mandi sbb sejuk katanya.. tp baper lama sangat kan .. dpt lak ngan zam yg duk percik ajer air kat dema lelama basah juga... ekekekek ...











yang aku x tahan tu dema dlm sejuk2 lepas tu x nak keluar dari air pulak .. hahahah jenuh ...











ge sana bawak bekal bihun goreng, ayam goreng sikit ngan sosej goreng.... tp dah x der rezeki kami nk makan ayam goreng ngan nuget tu sampai abis bab onyet2 kat situ bawak lari ...











e-ya ... tak tipu ... jenuh la kami tejerit2 suh zam halau onyet2 tu, bila dah ubah pun dia ge amik tappuwer ... (erkk ... mcm ner eja ek aku blur sudeh ahaks) yg ader telur goreng dlm dia tuk mkn ngan bihun tu.









ape pun aritu mang best la. ye la aku ngan zam kan mang suka jln rmai2 ni, baru leh havoc skit tu nk lama2 pun x per la









lama pun bukan lama mana ngat kui 11 dah pi mandi salin baju hahahaha ..... www.tips-fb.com

1 comment:

Anonymous said...

test2...

Related Posts with Thumbnails