ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Friday, May 29, 2009

mereka tetap mereka


smlm
lepas anta zam kija
jumpa kawan lama
kwan chat
bukan duk jauh pun
tp biasa la memasing ader idup sendrik
sembang tu
sembang ni
erm ....
ader cerita
tentang seseorg
yg kurang sedap untuk didengar
kurang cahaya untuk dibaca
adess ....
apper la nk jadi
jahat2 aku
jahil2 aku
masih tau batas2 nyer
masih tau limit nyer
masih tahu adat resam kita
budaya kita
sosial2 aku
tak kan melibat kan org lain
hanya aku n aku sahaja
tp ....
cerita yg aku dengar tu
ishh ...
entah la
x leh nk tulis
sinopsis ker
kesimpulan ker
huhu berat sungguh
dan sbb cerita itu
menguatkan lagi ke-antian aku pada sesuatu perkara
aku baru nk belajar menerima
mungkin x semua org sana sama
tp
cehh ......
lupakan ajer niat baik ku itu
kompom!!!
mana ceruk pun dema duk
kalau dah nama org sana
lahir kat sana
besar kat sana
asal usul family masih balik raya sana
lupekan ajer la
BENCI!!!!
ape pun
Tq la kat suma mereka
yg pernah mewarnai hidup aku ni
tanpa mereka aku x kan tahu jugak
erti sebuah kehidupan
sebuah kepura-puraan
nilai 1 persahabatan
www.tips-fb.com

6 comments:

zai said...

woho..x tau apa2 pon

tuchin said...

hak2 nk tau ker?

Murni said...

nak tau adik nak tau adik nk tau.... dgn x malunya aku nk tau..

jed said...

mcm tgh tensen je..

tuchin said...

erkk adik x yah a bebudak duk umah dendiam udah.

tuchin said...

kak ina, hehe ceriat ceriti tentang org yg aku kenal ko kenal, dia kenal suma pun kenal ahaks. ..

Related Posts with Thumbnails