ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Sunday, May 3, 2009

jwp tag adik cute!!!

huk huk ... adik aku dh pandai tag aku laks ... layanzzz jer la ahaks

1 - nama yang dingini kalau diberi peluang untuk menukarkanya?
x mo la nama den unik x jumpa gik org yg sama ejaan nama ... thehehhe
2 - adakah kamu single?
masa kija mang single .... lalalalalala
3 - kesenangan diri kamu apabila .......?
dpt mkan kepci ... idaman ku selalu
4 - orang kesayangan kamu?
family, me hubby... adik2 cekodok aku tu .. kengkawanz
5 - siapakah kawan karibmu dan kenapa kamu senang bersamanya?
si budak cute .. bab senang leh cita pepe pun kat yer. walau x penah jumpa n jauh di mata yer sentiasa ada di saat memerlukan seorg teman
6 - warna kegemaran kamu dan kenapa
ijo cuk pisang .. bab beri ketenangan
7 - filem terakhir kamu tonton?
bohsia,jln la dlm terang kang ekciden lak jln dlm gelap
8 - hero a.k.a watak kegemaran kamu dan kenapa?
 saper yer? alamak lupeszzzzz
9 - heroin kegemaran kamu dan kenapa?
anastasia ... mulan, naper? entah mang suka
10 - muzik kegemaran kamu dan mengapa?
rnb, ballad, soul ... yg tak memekak kan telinga!
11 - pendapat kamu tentang saya?
baik, tegas p lemah lembut... tu kelemahan nyer gak bab selalu wat keputusan ikut ati
12 - apakah sifat yang membuatkan dirimu senang?
terima org lain n diri ini seadanya
13 - sifat yang dibenci olehmu?
cam longkang punya.. x tau? pikir sendrik a yer
14 - angaran umur untuk kamu berkahwin?
erk.. dah kawin pun nak kasi anggaran gak ker?
15 - adakah kamu pernah kecewa bercinta?
yerrr......
16 - cinta pertama pada umur?
18 thun
17 - cinta sekarang?
kat hubby laa ....
18 - pendapat kamu tentang wang?
tak der susah ader pun menyusah kannn!!!!!!!!!!
19 - henphone yang kamu gunakan?
sony elikson w660i
20 - jika kamu seorang artis terkenal?
kompom selalu pat mkn kepci!!!!

sekian ... adesss penat tau!!!! tapi x aci la penat sorang kan .. kan ....

so pada anda cik ailing, kak ina@jed silala jawap pulak yer ..

mekasihhhhhhhhhhh..........................
www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts with Thumbnails