ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Wednesday, May 6, 2009

aku nantuk ni !!!!

aku mang ngah nantuk ni. mana tak nyer smlam pas anta zam kija mcm beser la kui 11 mang aku dh tido tu bangun kui 1.30 bab suzi adk k. dayang nak hekut aku p kat zam. nk jumpak pakrul .. ahaks selalu duk ngok masa aku 3G zam ajer. balik tu amik k.dayang plak p minum teh tarik tu dema kecoh nk masak asam pedas arini. maybe ngah masak la kot entah aku x tau .
yang wat aku belum tido tu ceritanya begini... blum ker? errkkk tido sat ajerr hehe ...... pas balik minum teh tu, pi la pasar cokit tu, sekali ikan dah tutup tinggal ayam ajer, masa tu dh 4 lebey. pi lak pasar gombak pun belum bukak daaa ... tu dah alang2 jalan jauh pi la pasar borong selayang. ni la 1st time pi pasar borong sana, so org kata yg baru tu belah kanan yg belah kiri tu lama punya. masuk ajerla kanan tu kan. dah ler masuk kene bayo paking... tu x per la kan .. aku ngan suzi duk lam keta. suzi malas masuk alasan nk dodoi aku tido kanng x bangun lak ge kija. tapi bukan nyer dia dodoi aku dia bantai ajak aku nyembang plak adess .....
ngah sedap nyembang sekali k. dayang ngan zam balik kat keta zam pi goyang keta mcm nak tebalik rasanya... tanya la awat? mana ikan? masuk2 dema gelak 2 duluk kitorang ni mang ngah tepinga2 la kan .... sekali upernyer pasar tu org beli ikan x pakai kilo. . pakai tong! paling sikit kene beli 5 tong!!! aku ngan suzi pun aper gik bantai gelak sama laa .....
korank bayang ek 5 tong ikan tu kalau kenduri masak laksa pun mau sebulan baru abiss tau ....
tu pi la pasar yg belah sana tu plaks .. dema pi beli aku ngan suzi a.k.a co-pilot (hahahaha bab dia sebuk suh aku tido dia bwak .. sekali yg tido dia? ate camner? ) ... kui 5.30 sampai umah..
aku masuk jer bilik trus bommm .... pesan zam kejut kui 7 sekali yg kejut tu call dari bapak aku da .. adeesss kene sakat aku bab blum bangun kui 7 pun .. hehe
sekian kisah nyer ... ahaks
www.tips-fb.com

4 comments:

acik_cute said...

muahah 5 tong..jenuh pesta ikan..keh2 kena golak bgn lewat

zai said...

bgn lewat?
tah..tah..kan ujan skrg ni..emm...

tuchin said...

ujan? kl cuaca panas sepanjang minggu cik!!

tuchin said...

tu la leh tido tilam ikan adik ahaks

Related Posts with Thumbnails