ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, September 20, 2010

Bukan nk mengata cuma berkata-kata

Selamat Hari Raya .......

Tapi harini x mo citer raya gik.. sat na citer raya suk2 kay sbb aku tengah blur sebenarnyer. Bukan apa smlm tetiba dpt msg yg buat aku blur tahap tak hingat punya... sms ader dak tu pun x reti nk reply. (cepuk kang!!! muahaha)

So harini kat fb sembang sana sembang sini keluor citer sms tu. lepas + - x / = yer baru baca n-3 aku yang umur dah 2 minggu lebih tu.. kehkeh keh....

Suklan cepumas nyer pulak kan... n-3 tu aku siap post gak kat fb... x kan x nampak .... so selepas di + - x / lagik .... kesimpulan yang dibuat adalah... "fb pun kalo x mandang nk nampak aper?"

Aperpun tetap nk ucap terima kasih gak la... walau dah kat hujung papan tuk tejun kelaut tp masih sudi memandang ....

** aku manusia biasa yang punya hati dan perasaan **

Selamat hari raya sekali lagik ... maaf zahir batin ... www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts with Thumbnails