ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Thursday, September 23, 2010

cerita raya - part2

petang raya pertama.

TADAaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! guess where i am now???????

mana lagi umah mak aku kat ipoh la! muahahahahahahhahaaaa..

aper dh jadi? erk ... sila jgan tanya OK. hak hak .... hak ...
cerita laaa??? erk ... no komeng!!!! muahahahahaa

ok la pada yg tahu.. tahu la pada yg x tahu .. ermmm ingat korang jer reti nk sentap2 ni? hingat org len x reti?? kehkehkeh .....

masuk highway dari subang kul 4ptg. kul 6.30 sampai dah .. x benti pun... erkk.. betui ker jam aku ni? heheeeeeee ..... x bawak laju pun tau. bawak 90-100 jer sbb ujan. g pun bulan2 perayaan bahaye sikit bawak laju2.. kita yerla tau bwk laju mana org len mana kita tak tau yer dak?

masa sampai tu akak aku x tolak balik pelis lagi... heee sonok2 dpt gak jumpa 1st raya walaupun jap jer.... akak ipo aku sorg tu? muahahah zam punya kijer mesti sadis punya... ader ker di 3gkan keta abg aku kat rawang tu. melompat lakawan kata aku tipus... huhu akak aku tu satu aku x paham .... aku balik dia nanis.. aku x balik lagila banjir taman tu .... ish ish ..... ish....

dlm erti kata len suma pun tekojoui la tetiba aku masuk parking depan umah .. hehehe akak ipo aku gik sorg pun sama. ader ker kata aku ni x leh tahan bau rendang ngan nasik beriani mak aku. tu yg aku ajak zam balik jugak2.... huwaaa... aku gak dipersalahkan .... tp x per janji aku dpt mkn mak aku masak... siap sembunyik tu nasi beriani kang org len amik. theheheheee .... bkn org len saper... biase la selalu 1st raya org mai umah gak sbb mak ngan ayah aku kira sulung dlm beradik. p selalu pun mang adik badik belah ayah aku dtg beraya mlm ... n selalu pun kalo hidang kueh ajer dema kompom tanya tasi x der ker.. muahahaha ... nk wat mcm ner sepupu aku pun sama jer ngan aku. haks.......

erkkk kome ni paham ker dak org citer ni? uwaaaaaaaaaa............. www.tips-fb.com

2 comments:

cik zita said...

sentap okeh..muahah..paham la akak..xpaham pun bt2 paham la.kekeke

Murni said...

OOO...pandai sentap jgk bgs2...

Related Posts with Thumbnails