ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Friday, September 24, 2010

puss ..

hari ni sedey balik...

bukan apa smlm balik kerja tengok puss duk takut2 jer.. selalu kalau mcm tu kompom der wat salah. tu yang sembunyi dlm selimut. cari2 mmg betul pun dia g ceng depan pintu + berak kat balcony. adesss dak ni!!!

sebelum zam marah dia bek aku bawak masuk bilik! masa dlm bilik tu baru perasan tangan kanan dia bengkak. tu pun sbb dia jln dari katil ker lemari jengkut2 skit .. tu nk buka lemari x leh.... huhu ...... aku dah meraung dh masa ngok tangan yer bengkak. yerla takut a buatnyer patah x ker sakit? kucing pun tau sakit ok bukan org ajer ...

kalau selalu tido ngan zam, mlm tadi tido ngan aku.. huhu....

td pergi vet. doc pun takut patah gak. doc suggest inject ubat dulu bagi hilang bengkak + mkn antibiotik. kalau 3 hari x ok gak tangan still x leh nk letak kene buat x-ray tgok mana yg patah. x-ray rm80, cass rm150, ubat blum campur gik .. bla.. bla.... adoi!!!!!!!

bukan berkira tapi tula nk pergi vet kerajaan x tau kat ner + masa nk pergi tu yg x der. huhuhu ...

~~ semoga puss cepat sembuh ~~ www.tips-fb.com

4 comments:

cik zita said...

cian puss..semoga puss akak cepat sembuh..

tuchin said...

thanks adik

FareedSairi said...

sian...moga cepat sembuh

Murni said...

2 3 minggu lpas kucing aka milo ank buah kena lnggar ngan keta ayah dia org sndri. tgn patah.. p klinik pn mmang kosnya mahal 1oo lbih jgk.. akak sabO erkk

Related Posts with Thumbnails