ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Tuesday, September 21, 2010

cerita bulan puasa

Salam semua ..

Huhu ketinggalan sungguh aku ni kan... org suma sebuk cita sal raya aku baru nk tergegeh-gegeh nk cita sal time poser... tapi senang skit aku wat sinopsis cepat abis.. muahahahaaa

benonyer bukan nk citer aper sangat pun .. nk cita sal bukak poser kat mana ker??? erm.. mcm biasa buka poser kat hotel bukak poser kat umah maktua... kat umah along aku kat umah sendirik ... kat restoren steamboat .. tp paling banyak buka poser kat pat kijer zam ler.. huhu nk buek camnO ... kijer kan ..

Benonyer ... 2 minggu nk raya opis aku dh raya+merdeka dulu dah ... mana x nyer boss ober-C dari 20/8 - 12/9..... muahahahahhaahahahha ... muahahah. Opss!!! tp ramai yg hingat aku bz wat kijer .. mang bz ngat wooo!!!! bz download game ngan main game! Kahkahkahkahkah ....

Pat kijer zam ni pula konon2nyer nk tuko management .. tp baru masuk poser ke-3, sale pun belum mula dah cabut lari .. x nampak batang hidungnyer... janji gaji sekian2 ... sebulan sekali .. yerla org KUHnun KUHnun nyer nk buat proper management la kan ... p cam aRemmmm.......... bila cukup bulan tanya gaji bila, tanya la "SANA".. tanya "SANA".."awat tanya aku????? bukan aku jaga tanya la "SINUN".. erm ... aku la cepuk kan jugak dema ni!!!!!!!! kija cam kalah org kijer kontrak .. pendtg pun dia boley layan ok ni org sendiri buat mcm tu.... lepas @#$%^& 5-7 kali barula dapat. tu pun partly ok! n "SANA" tu yg bayor... bila "SANA" yg bayor hikut dia la kan .. dpt la 3/5 ajer... so ....IF U R IN MY SHOE, KORANG X HANGIN KER????????? HINGAT SAJA2 KER MINTAK WET GAJI SENDIRIK!!!! diulangi .. GAJI SENDIRIK OK!

kesimpulannyer ... raya tahun ni mmg x lebih border PERAk! muahahahahaaa .....


~~~kebaikan dan diam diri aku bukan untuk dipijak2 ~~~ www.tips-fb.com

2 comments:

cik zita said...

sabo akak..marah la gaji kita penat bt keja ok.huh..

tuchin said...

nk wat mcm ner kan adik. kalo dh nama makan gaji............

Related Posts with Thumbnails