ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Saturday, September 25, 2010

cerita rayer lagi ...

salam semua...

mostly korang kan tau
aku bukan ada puss ajer.. skrg ni dah der 5 ekor anak kucing kat umah aku tu.. (puss still baby ok!) so dah nama pun cuti raya x kan la aku nk tinggal dema kat umah kan. sapa nk kasi dema makan lak.. mmg boleh tinggal mkn banyak2 kat dema ni p dema ni len sikit... org kampung aku kata "buwuk lantak" sikit. kalo buh 1 mangkuk habis... buh 3 mangkuk pun habis punya huhu.....

so balik raya ritu mmg angkut la.... yer... tau cage tu kecik ja untuk 5 ekor.. sbb puss besor yg len tecik2.. fyi puss x der nyer nak duk kat dlm sangkor tu. kalo duk pun belah malam jer kat umah mak aku sbb takut nanti mana tau ada anjing ker aper ker... aper aper la....

gambo x banyak ada 2-3 jer tu pun yg sempat amik guna hp aku. hee ....

layanz ...
baby dgn muka x puas hatinyer..sbb kene duk dlm sangkor.... x puas hati kenapa? haa in yg nk kasi tau ni ...... lagi pun yer jer yg last sekali nk tido... yg 3 ekor gik masuk keta pasang ekon bummmmmmm ...... mcm kene ubat tido suma lena x hingat. sib bek a dema ni bek bek suma. x berak x ceng pun sepanjang perjalan kl-ipoh-kl ...

ni puss ... hak hak.... kan dh kata x der makna nk duk dlm sangkor.. mang selalu jalan pun 1 kusi utk yer jer... heeeee jgn x tau... kalo dia dh malas nk duk situ sat g dia g la kat zam ..

tadaaaaaa ..... kan kannn kalo x zam peluk tu bukan nama puss la... huuuuuhuuu
www.tips-fb.com

3 comments:

princess neyya said...

baik nyer kucing dia..huhuhu

tuchin said...

hik hikk princess... dah biasa kot bawak jalan..

Murni said...

pusss..baik mcm tuannya la heee..

Related Posts with Thumbnails