ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, April 29, 2009

aku sukerr

tadikan ... aku jenjalan

jenjalan sorg jer mana der nak teman

masa jenjalan nampak kedai ngah renovate

jenuh pikio renovate jadi kedai mender la dema ni ek

perati penuh minat ni

sekali perati nmapak lambang dia

yahooo!!!!!! aku suker .... aku suker ..

cepat la yer ni bukak x der la jenuh mlm jer baru leh dpt lantak ..

kome x suker sudehh ... yang nak pi melantak aku

hahahaah .... www.tips-fb.com

2 comments:

azita said...

kedai apo akak

tuchin said...

aler kedai yg aritu akak order kui 11 kui 2 pun lum sampai gik tu .. tyhehehehe x yah order leh pi mkn trussss.. yeaaaahhhhhaaaaaaaaaa

Related Posts with Thumbnails