ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, April 14, 2009

x jadi majuk ..

theheheh beno nyer ni sambungan cita aku nngamuk sakan tu. tapi sebab masa aku yg duk ilang melayan imau ni (kang org tua tu plak majuk x layan dia .. ahaks) tu x sempat nak kasi tau.

ptg aku jadi singa tu aku dah plan dah x mo balik. p kang aku x balik nak duk mana lak? huhu nak balik umah akak aku suk nak kija jenuh .. adess ... tetiba tingat kat kak dayang, ala akak sebelah bilik aku tu. aku call la yer tanya yer balik dak malam ni? kalau balik aku hengat nak tOmpang tido bilik yer jer. dalam kepala otak plan nak balik kui 9.30 mcm tu bab masa tu kompom org tua tu dah ge jer kan. tu amik baju tuk suk, sebelum yer balik kui 3 nak kunci pintu sesiap tdo bilik akak dayang. kalau yer call ker mender x mo layan. huhu ... nak majuk punya pasal.

sekali masa aku balik kui 6 tu (selalu kui 6 dah tepacak depan yer minum2 makan2 sat) yer duk call ader la kat 10 kali yer call baru aku jwp pun aku jwp yg video call. aku x ckp pepe pun duk tunjuk jer aku kat ner ... tp aku rasa kan Allah tu pun x kasi aku majuk a, terus jer pusing ge masuk kat pat dia ngah kija. dah siap paking baru pikir adess... awat la dah masuk sini mcm ner nak majuk ni? uwaaaaaaa .................

thehehehe maybe sebab yer call sama kot. call mcm aku x der penah marah dia ker pepe. mcm x der mender jer. aku jer ikut perasaan ngat. ate kalo kome pat aku kompom kome pun jadi mcm aku gak. kalau kome jwp dak kompom kome x tau aper cite benonyer ... kah3 ...

balik umah sementara yer nak tuko baju kija ge atu, akak dayang ngok aku ader, gelak member.... huhu siap marah yer " akak ni jgn a gelak kan adikkkkk ... huhu baru hengat nak majuk panjang .... hahahahah aku tau dah adik aku sorg ni mana la reti nak majuk lelama. yer marah2 abis tu abis dah x der nyer nyimpan lelama. puhhh selamat aku leh tido sorg2 (sambil muker nyengih penuh makna) uwaaaaaaa ......................



moral op de setoli .. : uhuk ... erkk .. kene ader ker??? idok ler teman tau. pepande
le kome memikio kan nyer yerrr.... www.tips-fb.com

3 comments:

azita said...

heheh majuk sat ja.nasib baik lagi.dak jenuh memujuk..;P

Murni said...

muaaahaa...majuk x jadi ate..

nonMember said...

majuKk jgn tak majukKk !!!! kang kalau orang tak pujuk ... jadiklah cam kucing .. sendiri p gesel2 kaki tuan dier bila dah lapooOOo ... kan kan kannNNnn !!

Related Posts with Thumbnails