ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Monday, April 27, 2009

demam la ...

sowy sumer ...

2-3 hari x der pun post aper2 kat sini. kat umah pun x dan nak post aper aper. mukan x sudi dah... mukan malas ... (errk... aku ni rajin ngat ker? ) cuma kurang chat sikit. ari jumaat aritu mc. tu pun penat kene bising kene paksa ngan zam suh mc. yerla korang bayang kan ek kalau mc kompom nk kene duk umah ajer dah la ngan cuaca panas gila la ni ader nak suh aku ni yang puteri lilin (pasan sat) duk umah ... huhuhuuuu x rela ...... p sbb dia pun cuti hikut kan jugak ler ahaks ...

x der mender yg menarik berlaku pun. makn ... ngok tv .. mkan .. mkn ubat tido .... hehehe ...

pun musan, ngok muker zam ngok katun ... ngok katun ngok muker zam ... adess sib bek la ader muker amster ngan totis gak .. muahahahaha (gelak noty kit jerr) www.tips-fb.com

3 comments:

zai said...

alalala...ciannya...

Murni said...

x yah cian kak bitt..

tuchin said...

lalala dengki nampak ...

Related Posts with Thumbnails