ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, April 7, 2009

arini ader *DATE*... lalalala

ahaks, kompom adik2 aku x sabo nak baca n3 ni. keh3 ...masa aku tulis note kat ym pun duk tanya DATE ngan sapo? ekekekekek ..........saba jer la dema ni kan ...dah tentu a ngan abg ipo kome gak, ate nak mati date ngan org lain?

naper panggil DATE ek? erk maybe sbb aku mang jarang ader date-date ni. leh katasebulan sekali jer la kot. selalu tu kuo ajer. ahaks ... samer jer? uikkk mana plak sama... huhu date ni aderlah satu temu janji yang telah dipertanyakan beberapa hari sebelum hari kejadian. thehehe. mcm malam ni Mr. Leha dah ajak kuo dari minggu lepas gik sbb malam ni dia off. so leh la konsider kan ... kan .... kannn!!!!

td pepagi bangun penat pikir nak pakai baju aper mlm ni. kebetulan yer bangun nk ge ceng trus tanya yer suka aku kai baju yg mana gik? aku bawak jer baju tu, kang nak balik baru salin. yer a kang wat aku kene ge jenjalan bank la tu la ni la kan ker jenuh kan....ucukkk!!! ahaks.

bawak kasut, kaler muker getah ambut lalalalal .....

tak ge mana pun, nak ge ngok movie ngan makan2 ...

iyer itu ajer ...

abis kome ge date pun mcm tu gak kan??? ahaks.. www.tips-fb.com

3 comments:

azita said...

hak2..ingat date ngan DIN tadikk..selamat berDATE

tuchin said...

din? ahaks tu mana leh date berdua kene berempt ngan ibu yer sama. keh3

Murni said...

DH EDIT BLOG X CKP PN...

Related Posts with Thumbnails