ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, April 19, 2009

semalam kan. ...

thehehehhe semalam aku ge mandi sungai gik. mcm beserla kan pas jer zam abis kija, ge pekena teh tarik luk kat jln bonus, tu ge remdam kaki kat kolam ayo paneh sat. rasa dah x larat baru p kat sungai kinchan tu, parking, tdo sat kui 7 lebeh bangun panjat tangga pas tu debusssss...... bunyi anak hippo jatuh lam air. hahahahahahaha ......

penat main ayo ge mentanggap anak ikan lak. siap nonggeng2 gik sbb nak tangkap anak ikan punya pasal. dapat la baby ikan 2 ekor... terus lari p kat zam tu tunjuk dpt baby ikan. huhuhuhu ader ker yer gelakkan aku plak bab baby tu beso ngat goreng kompom x nmpak pepe dah. uwaaaaaaaaaaaa ..... yerni  kan kalau x nyata aku sehari x leh aper? tp nak tak nak kene wat muke sekupang ajer a bab aku ni geli nak pegang baby ikan tu masuk lam botol. ahaks ..

dah lama tu zam ngok aku duk sakap sengsorang masa duk tangguh ikan tu, yer mai try nasib lak. ahaks mcm beserla kan sbb dia yang pegang taangguh tu aku men kasi arahan ajer la mana ader ikan. ader ker ikan tu berenang sebelah kaki dia x nampak .. huhu saba kan ajer la.

www.tips-fb.com

1 comment:

azita said...

uhuk...kagum sutik tapi blog update ek akak..

Related Posts with Thumbnails