ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, April 19, 2009

mukan auto post k

ahaks, adik aku tu kalau dia bukak n pasan ader n3 dari aku arini kompom yer ngata aku pakai auto post. hek3 tapi mana ader pun aku kai auto post2 ni ... dari minggu lepas kalau ader n3 uo maa kija tu aku wat kat umah la... yer jer x paan aku dh hint kat yer sal yang k.mawar kwim salam tu.

maybe dia x pasan kot. huhu x leh gak salahkan adik aku sorg tu, pala otak ngah sabut tu... nak bagi lagu yg sesuai ngan keserabutan pala dia pun aku x jumpa lagik . yg sipi2 pun x der muahahaah ...

ADESSS...........aku ni ari sutik pun nak sakat adik aku sorg tu ... ampuannnnnnnn www.tips-fb.com

1 comment:

azita said...

keh3 akak ni..nak kena ni

Related Posts with Thumbnails