ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Thursday, April 30, 2009

andai bahagia itu ...


tadi balik beli makan, tengok ym nampak 1 nama yg lama dah tk online. baca note dia tulis, sekali sama daa .....

adesss akak aku tu.... tak paham aku. sampai bila la nak hidup dalam belenggu. entah la ... dah berkoyan2 nasihat aku kasi berkoyan2 kata2 semangat diberi ingat bila lama ilang akan muncul balik dgn hidup baru ... azam baru ...

akak ... oh akak ....

cukup2 la hidup dalam kenangan .... cukup2 la hidup dalam air mata ... cukup2 la hidup dalam kekesalan. andai boleh diputar kembali masa sekalipun ... tak kan sama sebab apa yang dah terjadi akan tetap terjadi walau dimana, dengan siapa sekalipun .....

akak ... oh akak ...

bangkitla ... sayang la diri sendiri lebih dari nak sayang org len ... kalau bukan kita yg sayang diri kita sendiri sapa lagi nak sayang? bukan akak sorg jer yg hidup dalam kesepian ... masih ramai lagi yg senasib atau mungkin lebih dahsyat nasibnya berbanding akak ...

akak ... oh .. akak

memangla kami ni, hanya mampu melihat, yang menanggung tu akak .. tapi bak kata org cubit pehe kiri peha kanan terasa juga ..... x sangkut kami ni melihat akak terus hidup dalam sengsara ....

sudah la akak ....

yakin la pada diri sendiri ... yakin la pada qodok n qadar yg dah di tetapkan Ilahi, mungkin bukan ari ni, mungkin bukan besok .. tp adik pasti satu hari pasti kebahagiaan tu ada tuk akak ...

akak .......... www.tips-fb.com

2 comments:

acik_cute said...

betoi sya sokong..heheh

AiLing said...

iyo lahHHh puan penasihat !! tengok gak lah keadaan masa jatuh tu .. kalo takat terkehel ibu jari kaki jer senang bangun .. kalo lutut patah .. kalo sebelah .. bleh lah jugak lompat2 ngan sebelah lagi .. tapikan kalo jatuhnya patah kaki dedua kat pangkal peha ... kenalah tunggu simin buka .. p terapi prektis jalan dulu ... camtulah ibaratnya ..

Related Posts with Thumbnails