ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Thursday, April 9, 2009

batu api punya @#4@##!!!!!&643

dalam banyak2 mender aku paling BENCI!!!!!!!!!! kalau ader yang suka jadi batu api ni. tadi aku balik umah sat, nak ge ngok apsal laki aku x ge kija, masa sampai ader sepupu dia si parul tu kat dalam. bila aku tanya apsal x ge kija (kompom la aku ngah jadi singa time tu) si parul plak sesebuk menjawap

parul: dia baru bangun tido, ni mai kejut dia ..

aku: DIAMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku tanya laki aku bukan tanya kau!!! yang ko sebuk apahal?????

parul: aku bagitau ajer, mai ni pun kejut dia,

aku: APSAL TAK GE KIJA?

laki aku: baru bagun ..

aku: APSAL BARU BANGUN??????

aku: APSAL BARU BANGUNN?????? (sora dah tinggi skit)

aku: MASUK KIJA KUI BAPA?????? 2 pTG???

laki aku: 11 ...

aku: HABIS APSAL ADA SINI LAGI??

parul: lek a dia baru bangun

aku: AKU KATA DIAMMM, DIAM LAHHH!!! NI ANTARA AKU NGAN LAKI AKU TK DER KENE MENGENA NGAN KAU PUN.

parul: aku x mo diam, dah ko marah laki kau depan aku, tak kan aku nak tengok ajer.

aku: SUKATI AKU LA, LAKI AKU, KO SEBUK APAHAL??? KO KAN SUKA BOLEH PI CITA KAT SUMA STAFF LAIN KAT KIJA YANG ZAM TAKUT BINI, KAN..KAN .. KARANG KO GE LA CITA BINIK ZAM NGAMUK SBB BGUN LAMBAT PLAK.

parul: aku cakap sebb aku tak suka, zam tu laki ko, kene la respek sikit. kalau mcm ni aku pun x leh nak respek ko

aku: RESPEK? TAK PAYAH LA..... AKU PUN MANG X DER RASA RESPEK KAT KO PUN. DEPAN BINI BAIK PIJAK SEMUT TAK MATI BELAKANG KALAH BAPAK SETAN!!!! SIAP MAIN NGAN POMPUAN LAIN LAGI, MCM TU KER ORG YANG NAK KENE RESPEK? DEPAN BINI BAGAK BAGUS, DEPAN ORG LAIN PUN SAMA TAPI HAKIKAT???? SEDAR DIRI LUK BARU NAK CITA PASAL RESPEK KAT ORG LAIN. JAGA RUMAHTANGGA SENDIRI, JGN SEBUK CAMPUR HAL ORG AJER .... KO TAK TAU APER2 JGN NAK NYEBUK!!!

huhu .. tuk pengetahuan korang aku bukan saja nak marah laki aku pun, tapi mestila ada sbb yang wat aku marah. aku bukan org gila nak marah x tentu pasal. tapi tang sepupu BABIII dia ni aku mang dah x der ati nak layan pun. selama ni aku abis pun bising ajer x der la nak marah2 tapi si BABI tu leh ge cita kat suma yang laki aku tu takut bini a.k.a lelaki DAYUS!!!

sampai bos pat kija laki aku tanya awat takut bini, tanya plak depan aku.. aku la yang jawap kan bila plak dia takut saya? saya yang x takut dia ....

laki aku tau aku bising ader sebb, aku marah pun ader sebb. dia bukan harini kenal aku yang tak reti nak paham aku lagik.. cuma dia pun sakit ati gak kat sepupu BABI dia tu, org lain yang x kenal sapa aku, mcm mana aku leh dtg kat dia gelak kan dia sebb dak BABI tu jaja kat suma laki aku takut BINI. tambah plak laki aku jenis mana dia pegi mesti nak ajak aku sama. kalau kawan ngan pompuan memana pun kasi tau aku. bukan wat jahat belakang aku.

tak sedar diri BABI tu sebenarnya dia la yang DAYUS, ada bini antar balik kampung, duk umah mak minik dia bukan duk umah sendrik, sini duk merempat harap belas ehsan org lain, pakai barang org semua padahal ader adik kat sini apsal x duk umah adik dia kalau tak mampu sangat nak sewa rumah.???? ... pulak tu dapat gaji jer ge cari ayam bayar bill air, nak minum arak sampai mabuk boleh kata kat bini x tau air apa, ader org pedajal dia padahal sendiri keluar duit beli!!!!! ader mak gula tapi bila bini tengok hp tanya sapa kata budak tu ngok kacau dia? huhu padahal duk main ngan pompuan tu siap dapat duit lagi ...

semua tu dlm kocek aku la tapi aku bukan jenis suka cita hal org lain kat org lain. tu hidup kau tu masalah kau, tak perlu la setiap kali nak pesan "zam, dendiam yer jgn kasi tau bini aku ..." kalau ada kenal pompuan kat club pun "zam, dendiam tau kang bini aku tau mati aku"

so skang sapa yang DAYUS!!!!!

sendri mau ingat la.

just aku kesian bini dia kene tipu idup2. tu pasal la kot suh duk kampung ajer, kija ker dak ker itu aku x tau tapi yang pasti kalau dia x kija lagi bagus, senang laki dia nak tipu dia kan ......
www.tips-fb.com

3 comments:

acik_cute said...

teruk punya laki..suka sibuk hal org lak..pe kes ni ha..sepak gak

tuchin said...

nak msg bini babi tu suh baca blog bagi tau sikit pangai laki dia tu

acik_cute said...

ha ah akak..kasi url suruh baca akak..bagak mcm bgus sangat tapi harammmmmmmm

Related Posts with Thumbnails