ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Thursday, April 9, 2009

sampai gak bungkusan ni- Alhamdulillah ..

tajuk n3 tu, adik cute tu jgn jeles ek, bukan adik sorg jer ngah tunggu parcel. hakak pun duk tunggu gak ... thehehe ..


mekasih kat adik kuss kasih sbb susah payah menyusahkan diri membungkus n mengepos kat akak ni.... alhamdulillah akak dpt semlam. ingat nak kasi tau tp saja jer nak wat adik jiwa kacau gak .. muahahahah (sambil gelak ja-at)



glitter-graphics.com

sib bek gak la tegerak ati males nak ge melantaks, sbb org pos laju tu mai kui 1.15pm ... huhu kalau dak jenuh nak pi pos piss besaq kat dayabumi tu amik o .......



inilah rupa bungkusan nyer .. aper ader dalam? meh kita buka sama2 yer .....






huhu dah bukak ketas coklat ader ketas puteh laks ...







hah kotak gambo keta pelalli shell tu? adakah mungkin? ......








jeng jeng jeng .....



jeng jeng jeng jeng ....



jeng jeng jeng jeng gik ....




jeng jeng (ades baper banyak da.........)







tadaaaaaaaaaaaa ......







nilah isi dalam sebenarnyer, aku mang tau mender yang dia nak kirim sbb dah kasi tau awal2 ahaks ... yer beli masa ge oliday kat langkawi. walaupun kami x penah bersuam muka, ingatan tu tak perlah x der kan .. kan ....



thehehehe dak cair kit tp x per masih leh makan .. yang kami takut tu tinggal ketas bungkus jer.. muahahaha www.tips-fb.com

3 comments:

acik_cute said...

sila post untuk adik cute lak yer akak..

Murni said...

muhaaa...dh smpai...yeeeyeee leh la mam...

tuchin said...

uhuk tesedak makan milo ni .. huhu ...

Related Posts with Thumbnails