ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, April 9, 2009

x der istilah skandel yerr!!!!

smlm masa isu rindu kat din kuo, ader yang bertanya "sejak bila dah pandai der skandel mandel ni? .. hehe aku gelak jer la. aku ni plak saja nak meng-hangitkan situasi mengiyakan ajer la.ckap tak pun org tak caya, ckap yer pun orang x caya ate camno???

tp actually aku ngan si 'DIN' tu x der paper pun. aku just suka ngok muka dia yang leh ketegory cute. tu ajer x lebih dari tu. aku masih waaras tuk mendua-tiga-pat-lima hubby tersayang. tetambah plak aku dpt hubby yang mang leh jalan jer ngan pangai gilas aku ni. yer a, nyakat org tak hengat .. ngamuk pun x hengat.. huhu

smlm ader adik lam ym aku tanya, windu si 'DIN' lebih dari dia ker? uhuk... tesedak aku jap. (kalaulah yer tau cita sebenar .... huhu kompom mati aku kene pancung!!!!) tapi beserla kan aku, ahaks just kata dia boi adik tu gerl, so kalau miss sama kang kala less plak (simpang malaikat44) gepun title adik tu dah mang ader nama kome so x yah la tanya windu mcm ner kay... kompom la syg kome lebey .. just ngan si 'DIN' tu minat jer huhu .. ader pahem?

dah cite windu dia lebey pun majuk gaks, siap nak ngok pic si 'DIN' tu. rasanya masa blum sesuai nak buh gambo dia. suk2 dah tiba masa mang aku akan buh gambo dia kat sini tuk tatapan kalian. that time leh a paham naper aku kata cute gila babas ...

muahahhhhhhh www.tips-fb.com

3 comments:

azita said...

huhu..dinn..

Murni said...

x faham sepatah haram pn...akak aiii..

tuchin said...

x paham? bagussssss ....

Related Posts with Thumbnails