ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Wednesday, April 8, 2009

semakin rindu padanya ..

smlm masa tunggu Mr. Leha habis kija nak ge deting, aku ke kedai yang biasa din lepak tapi malang nyer dia tak kelihatan dimana-mana. Nak ku tanyakan terasa malu. seumpama perigi yang mencari timba. ditambah pula semua tahu aku ni wife Mr. Leha. nanti apa pula yang mereka fikirkan kalau setiap kali minum disitu bertanya kan tentang yang lain.

rindu yang membara di hati x dpt disembunyikan, entah mcm mana Mr. Leha seakan tahu aper yang aku sedang fikirkan, terus berkata

Mr. Leha : dia der hal kot tu x der sini...
Aku : saper x der? (wat muker blur)
Mr. Leha : alerr mcm la x tau duk melilau mata kiri kanan tu bukan cari
din ker?
Aku : x der a ngok mender aper yang leh makan la ... (huhu sebelum dia amuk bek aku kata tade tade ...)

adess ... aku nyaris kantoi ngan dia. tak tahu la apa yg akan jadi kalau dia tahu memang pun aku duk cawi din, wajah yang semakin bertapak di hati ...

semoga dia sihat dan sentiasa menyingati aku juga ..


glitter-graphics.com www.tips-fb.com

5 comments:

acik_cute said...

sapo kah itu din..uik..curang sudah..hak2

Murni said...

oohhh..din encem sgt kah kau smpai akak ku rindu kau dari aku...

tuchin said...

erk .. mana der a kengkawan jerk

acik_cute said...

sapo kah itu din..uik..curang sudah..hak2

tuchin said...

yer boi la adik gerl ..

Related Posts with Thumbnails