ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, April 22, 2009

kijam!!!!

semalam, aku lalu depan kedai din.... aku nampak dia ... dia nampak aku ..... mungkin dia dah tahu cita aku x mo minum situ lagik kot, sbb aku ngok pandangan nyer sayu jer ... aku jalan trus x singgah pun sana mcm selalu ... huhu mungkin dalam hati dia tertanya2 aku dah tak sudi nak bekawan dengan dia lagik ker?

entah la mungkin dia fikir mcm tu mungkin tidak, aku mana la tau aku bukan nyer bomoh leh baca ati n fikiran yang len.

yang wat aku makin sades ni bila aku dpt msg dari salah sorg adik sekodok aku ni.

sekodok: akak dah pai umah ker?
aku: lum gik
sekodok: adik dah bring2 ni sambil ngok tv
aku: oitt maghrib pun lum abis dah ready nk tido ker?
sekodok: ngok tv la... x per a akak x mo kaco akak drive
aku: mana drive pun ngah tunggu abg abis kija.
sekodok: tunggu abg ker tunggu din?
aku: uwaaa jgn a tulis nama yer tu,wat akak windu balik kat yer jerk.tunggu abg a ...
sekodok: din ..... din ..... din .... din ...... din ..... din .... din .....

erm ... cenggitu la lebih kureng sms aku ngan dak tu semlm.

huhu kijam!!!!

www.tips-fb.com

7 comments:

azita said...

hehehe..din ka..muahahahah

tuchin said...

ekekek adik shuuu .. yam2 t akak banjer eskrim ek ..

Murni said...

Din...din..dimana kau din..

Zai Zamree said...

din?sapa din?
mr. lehadin kah?
din mn ek?

tuchin said...

qaseh ni kan .. huhu uwaaaaaa

tuchin said...

qaseh ni kan .. huhu uwaaaaaa

tuchin said...

erk din tu saper? a .. e... u ala ... ermm .. adesss mcm ner ni ek nk jwp. kan penah cita luk kat yang luper ek ...

Related Posts with Thumbnails