ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, April 16, 2009

pagi yang sedey ...uhuk :(




hari pertama aku bawak dia balik,
nampak dia ceria sangat
makan minum, main tido ...
dalam hati berdoa akan sihat selamanya ...

hari kedua, ketiga n seterusnya ..
dia makin manja
walau diusik tidonya tetap lena
kami yang ketakukan dia tak bangun dari tidurnya ...

kemarin, aku masih nampak dia...
makan minum .. tido..main ...
tetap mcm tu juga ...
tetap manja ...
tetap dengan tidornya yang lena

semalam aku nmpak dia
makan minum tidak seperti biasa
terbaring sepanjang masa ...

tadi aku nampak dia
rasa takutku kembali menjelma
dia tidor lagi ..
tidor yang panjang

besok, lusa , tulat n seterusnya
aku pasti nampak dia lagi
melihat dalam hati
segala telatahnya, segala sifatnya
yang tak kan mungkin ada pengganti


*moga rohnya diterima yang Esa kerna dia tetap makhluk-Nya


www.tips-fb.com

5 comments:

azita said...

saba ek akak..nnti beli lain ek..

Murni said...

sedihhh...sapo 2 akak..

tuchin said...

Leha ...

AiLing said...

what happened? saper yg telah mendapat jemputan dariNya? sabar k, anggap je makhluk tu naik bas lebih awal dari kita ..

tuchin said...

huhu ling x tau amster tu hubby den yg punya p chin yang banjir uwaa ....

(kompom betambah sorg yg jadi tukang gelak kan aku ni keh3)

Related Posts with Thumbnails