ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, April 20, 2009

beli something tuk somebody erkk 2body ahaks...

luper nak citer masa otw balik mandi sungai tu, masa ge cuci kita aku ngan zam jenjalan cawik makan, nampak 1 kedai tu wat 1 mender, tu aku tanya baper rege ... uik murah kit dari beli kat shopping mall beso2 tu, trus aku kata nak, zam pun tlong kasi idea kaler n patern nak buh.

ape ke bendanyer? ahaks aderlaa .. aku beli tuk some .. erk mukan 2body la baru betui. keh3 ... nak tau kene tunggu n lihat la kot2 tetiba muncul kat umah ker kan .. kan ...

theheheheh aku suker p kalau org tu x suker x leh a pakse ..huhu nak wat mcm ner kan .. taste kita x sumer sama. p org puteh kata mender .. "D TOUGHT THatS COUNT" erkkkk.... betui kr aku eja ni? kamussss........... helppppppppp www.tips-fb.com

4 comments:

azita said...

huhu..nak tau apo tu..nak gak..ngeh2

Murni said...

nak tau gak slalu buat suspende tau akak nih...

tuchin said...

ahaks .. mana leh tau sekelet a, kang x suspent ekekeke

tuchin said...

malu a nk cita mender tu muwah ajer n tecik .. x tau la kat org tu santik ker dak ..

Related Posts with Thumbnails