ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Tuesday, March 10, 2009

jenjalan

ades ...

3 hri cuti memacam jadi. ge mandi water poll lagi la ... ujan jene randuk ayo la ... adess ...

yg paling x leh lupa aku drive dari kui 11 mlm sampai kui 7 pg.

benti2 la!! benti kedai makan .. cuci mata makan lagi ... tu cucik mata gik wakakaka .... sib bek la x der banyak keta, Mr. leha tanya gak aku ok dak bawak car, nak benti rehat luk ker? tara payah!!!!! kang aku setart tido mau x jalan dah bab trus rasa penat...

pun aku cian gak kat olang tuwa tu bab yer pun x tido teman aku bwk car.

tp dah yer kata x per la bab masa kija aku kija dia leh tido.. hehe ..

adesssssssssss mender entry aku ni ..

uwaa .. nantuk........... www.tips-fb.com

2 comments:

acik_cute said...

nantok moh blik tido..feluk3.ekekek

tuchin said...

ekekeke

Related Posts with Thumbnails