ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Monday, March 2, 2009

keta

jumat lepas, abg ipo haku anto car dalam kui 10 mlm mcm tu, mr. leha kija so x leh a ngok car tu nak komen ker pepe ker. wat 3g jerk la tunjuk car.

pg tu aku dah niat saja nk pi amik yer, tapi aku takut la.. huhu 1st bawak la katakan. tp aku teringat adik cekodok aku sorg kata kene beranikan diri, YAKIN muLEH!!! ahask.. erkk aat dia lebuh kurang cenggitu la.

ge pun mlm sabtu keta banyak so aku bwk selow2 jerk.. ngok kiri ngok kanan huhu sampai senak pewut bwak car tu. nasib la auto x lagi haru aku nk men tuko gear ni. ahaks


www.tips-fb.com

2 comments:

acik_cute said...

yess...pandai dah akak den..kan dah sakap kena berani n yakin akak..

tuchin said...

kat luo jer berani lam ati takut gak wakakakaka

Related Posts with Thumbnails