ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Monday, March 30, 2009

idea yg hilang

entah ler naper, aku pun x tau jak minggu lepas terasa berat sangat jari2 ni nak menekan keyboard ni, nak buh n3. adess ...
bukan x der mender yg jadi, tp banyak nyer suma x menarik. kalau ader pun x der yg sampai mampu menolak jemari ni menari ..
yang psti makin dekat imau aku ni nak balik makin la aku bz
bukan bebuat tau....
ni suma gare2 opis bawah tu la. tau la anak imau opis tu dah balik, ate yg pi sangkut paut ngan aku ni apsal????
huhu suma suka nyusah kan aku jer
kalau bagi elaun kene kacau ngan kaum kabata imau ni x per gak
ni suma nak free jerk.
bila teras nak tulis aper2 jerk mesti kene kacau
dah abis idea aku ilang.
huhu ni aku tulis gak lantak la dema duk jewit lam skype tu nak ni nak tu.
tak leh a ....
aku kasi pai tahun ni jer, kalau keadaan x berubah..
biar aku yang berubah .. huhu ... www.tips-fb.com

1 comment:

alice said...

salam....
tak tau mane nak bgtau nieh..
memandangkan komen saye tak lepas masuk shoutbox..
ceit...
huhu!
so,komen kat sini je lah..
heheheh!!
saye dah tukar url blog nie...
blog lame..

moh meraban
(http://miznad.blogspot.com/)

ke url baru,blog baru...

isolated
(http://misolated.blogspot.com/)

sorry for the troubles...
huu!

Related Posts with Thumbnails