ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Wednesday, March 4, 2009

my first traffic jem

huhu korunk ..



semalam kan ujan lebat gila, nak balik masa ujan tu tatuttt ... ingat dh reda kit baru nk redah bab takut jem. kui 5.45 simpang jln kuching ngan parlimen memasing dah jem. aku amik jer jln kuching paling kurang kalau x gerak aku amik jln ipoh. sekali aku ngok dari atas bukit tu pullamakk .. jalan adess .. bukan takat keta jerk, ngan lori minyak, lori simen, keta nek lori pun penuh ... huhu gila! memula aku nak stay je la ikut jln kuching tu, tp dah 1/2 jm tunggu x der rupa gerak pun. keta nek lori tu pun mcm ner aku sampai nampak mcm tu la lagik x ganjak langsung. tu aku kasi signal kanan .. tip ..tap ..tip..tap masuk muncung kit .. huhu sib bek la ada yg baik kasi chan kat aku ni.

adess dh masuk sejam aku kat sini suku jln pun belum abis huhu. tp nasib la aku amik jln ipoh tu ader gak la gerak sikit2. kui 7.30 aku dah lepas keta nek lori yg dlm lane jln kuching tu. aku leh siap lambai ge kat yer .. wakakakaka mcm la yer nmpak.

masa simpang nk masuk jln ipoh tu aku dah kasi signal nk masuk kanan, nmpk kosong, baru nk masuk muncung ader la keta sengal dari jauh zuuuummmmmmmmmmmmm .. masuk jln tu. dlm ati x per x per x mo kasi aku jln, kang jgn harap aku nk kasi ko!!!!!!

mang betui pun depan kit jer kene masuk lane aku balik bab ader ekciden depan tu, yer kasi signal tu dah masuk muncung kit aku jln gak lalu sebelah dia. aku x pedulik la tadi dekut ngan aku!!!! terus dia tekan hon sbb aku x kasi jalan kat dia, masa lalu tu aku wat x dengar pepe jer ....haha padan muka tu la dosa wat org, bila org wat kat dia mawah!!!

jln ipoh punya jem x yah cita la tp der gk la gerak dari x jln langsung kan huhu. pepe pun kui 8.30 baru la aku sampai umah. uwaaa nk pi jalan pun soping komplek dah nk tutup.
uhuk ..
www.tips-fb.com

4 comments:

zai said...

xpe2..lama2 terer la tu

tuchin said...

hek2 insyaallah kan .. kan ..

acik_cute said...

memang dema mcm tu akak.kalu kita x bg..time dema marah..apa3 pun kira akak terer la tu

tuchin said...

huhu rasa sejak tau bawak keta ni makin tmbah dosa jer maki org

Related Posts with Thumbnails