ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Friday, March 6, 2009

sengal jugak

smlm masa o.t.w nk ge mkn nasik lemak ayam dara kat ngan taman munger raya, itu olang tuwo dpt msg yang agak menyengalkan diri aku medengar nyer.huhu

sengal sms: bing, bukak pintu aku dah da depan pintu ni
kande kabing: sorry dah kuo...
sengal sms: la mcm mana ni? napa tk call ka msg ka bagitau awal-awal tk boleh ka? ok chow!!!!
kande kabing: la napa tak call ka msg ka bagitau awal nk mai, tk boleh ka?

huhu mcm tu la munyik sms sengal tu. masalahnya skang nie aku tanya balik itu olang tua, la ni kita nk tumpang mandi umah dia ka dia nak tumpang mandi umah kita yg kita nk kene kasi tau yer kita dah kuo? ingat kita ni x der kija ker nka kene jaga dia jer, ge pun selalu x der pun mai mandi umah elok jer mandi pat len awat arini nak kene mandi kat umah kita tu kita kuo yer mawah?

membara jer ati aku time tu.. huh!!!!

dan2 tu aku kata kat itu olang tuwo dpt gaji suk suh dak sengal tu bayar utang abis jgn nk tangguh n jgn nak kasi lagik. sebabkan org lain kita ni gak la yg duk x mkn la nk belit u x leh la ni la, CAPISH?

nganguk jer la itu oalng tuwo tau kalau aku bersuara ......



** balasan sms kander kabing tu aku yg tulis masa ngah drive, kalau ikut kander kabing aku tu yer x jwp
langsung. wakakakaak www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts with Thumbnails