ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, March 2, 2009

sungai sekincan

Yeee... haaaa..

inilah 1st destinasi aku ngan Mr. Leha jalan2 nek keta.

balik amik dia mlm jumaat erkk .. sabtu pagi tu, balik umah amik baju turun balik setat enjin jalan.

sebb x pandai ngat jalan situ lambat gak la nk sampai..tp lambat2 pun kui 6.15 dah der kat parking lot dia. wkaakakakaka mr. leha gelak awai gila kita sampai ni dik oit.. luo pun gelap gulita. huhu yer ajak tido luk lam car, dah cewah kit baru ge.

aku hikut jerk la bab ni la 1st time aku sampai sngai ni pun. selalu lalu ja. aku ngok dia adoi lena plak org tua ni tido. huhu. aku ni plak x sabo nak ngok ayo sungai tu, kui 6.50 aku ngok cerah jer aku terus kejut jom la jommmmmmmmm ....

sampai jer aku yahooooooooooo .. bab bukan takat sungai ader ayo tejun sama oo ... masa tu x der org kami jerk. aku sampai jerk ayo tejun 1st tu x toleh kiri kanan dah tetau dh der lam ayo. geleng pala org tua tu ngok aku. hahahahahah. ayo tejun tu der 3 ker 4 tingkat aku x pasan bab samapi tingat dua aku dah x larat nk panjat tangga dah ahaks.

kay ni la antara gambo2 yang dapt aku amik guna hp jerk. haha kata pun tk plan kan .. korang klik bwah tu yerr

http://akudiadandirimuphotos.blogspot.com

huhu gambo ni suma aku amik sendiri, yerla nk suh org tua tu amik ngok la pic aku kat atas tu x nak turun dari ayo tejun tu. wakakakaka ...

www.tips-fb.com

2 comments:

Murni said...

uwaaa....nk hikot jgk napa x ajak adk sama.

tuchin said...

ala, akak cian time tu adik ngah golek tas katil gik. ahaks

Related Posts with Thumbnails