ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Tuesday, March 17, 2009

##@!!!*&%$ punya driver van!!

AMARAN: N3 INI TUK MEREKA YG TIDAK MEMPUNYAI
MASALAH KESIHATAN SAHAJA!!!!


smlm sebelum ngantor Mr. leha kija, ge isi minyak kat shell jln tar tu dulu.... nak ge sana kenela wat 1 pusing kampung baru tu, masuk jln raja alang yg sempit sebab kiri kanan dah mula org niaga pasar sayur n kereta yg x reti bahasa nk parking depan gerai sayur tu jugak... bila jln dah sempit kalau ader 2 keta kene la lalu 1 keta jer

dlm ngah memandu ngan hati2 ni dtg van dari arah ge satu nk jalan jejugak. padahal yer boleh ketepi sikit sebab aku dah mang tngah2 jln ni. sebelah dia kosong aper la salah yer masuk sat tu kasi aku jln luk. mang la tepi aku pun ksong tp kalau aku masuk kang mana nk keluar plak, takat masuk muncung jer bonto kat tengah jln.

mementang la ngok aku yg drive (pompuan) .. yer sh aku gostan, padahal kalau kasi aku lalu sikit jer mang dah leh lepas. aku aper gik wat keras mcm tu jerk la.. muka toya jer tunggu dia. dia tunggu aku aku tunggu dia. lantak la kat kat. last2 aku kecian kt laki aku ni nk kija aku masuk la tepi sikit, punx mo lalu suk masuk tepi terus.. aku masuk ge sikit tu yer lalu pi ketuk cermin tingkap aku sbb x mo kasi dia lalu. aku kalau x pikir laki aku tu pegang tangan aku mang aku turun pi baling batu kat cermin tinggak dia. APAHAL PLAK NAK KETUK2 CERMIN ORG. @@#$$$##$!!!@@@#@# mailto:.........!!!@ %%#@$#$%#$ ... &*****%$#@#$#@$ .. (amerder tu? hahahaha laki aku jer tau aper aku maki dia)

mang sampai laki aku tu balik kija pun yer tau aku ngamuk sakan ge..... huhu tu aku mrh yer, tu la dah kata x mo bawak keta x mo bawak keta x sukaaaa!!!!!!!!!! sbb aku mang x leh kontrol marah kang ... aku bkn takat maki jer mang aku doa mender x elok jadi kat org tu.. tuko lane x kasi signal pun mang kene kayu ngan aku!!!

kalau sungguh jadi PADANNNNN MUKAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cilakak ayam .. kabing ... erkkk ..kabing x cilakak ... cicak koben itik!!!! angsa .. oink2 .. oink2 utan!!!!! oink2 kuasa 7000 x

www.tips-fb.com

2 comments:

Murni said...

nak kena betOi cicak kObeng 2...
wOi...hOrmat la cikit org pOmpuan.
akak...adk tatut gOk pic marah akak 2 smpai darah2 muka yerr...

acik_cute said...

akak len kali baling ja..dak adik pun matik marin..pasal dema la LAKI

Related Posts with Thumbnails