ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Wednesday, March 18, 2009

minggu yg penuh emosi

huhuhuhuhu aku x tau la awat .. tp mang dari senin gik aku mang sendiri rasa musan ngan diri aku.

bukan apa ... tak penah plak aku rasa mcm nie... ni la 1st time rasa cam emosi yg terganggu ... boleh tetiba mawah tetiba nanis ... huhu nanis sebb Mr. Leha x sayang aku masa aku balik kija jer .. dah bederai ayo mata ... nasib la yer layan jer ... pujuk ngan tolong korek tinger aku .. ahaks ... (kompom kene gelak!!!) yer pun tanya aku awat?

huhu kalau aku tau x der la aku mcm ni ...

tu haku ingat kan aku jerk .. rerupa nya adik cekodok aku sorg tu pun sama .. emosi x menentu ...

maybe ni mukan minggu yg terbaik tuk kitorang kut

tapi yg pasti kami akan laluinyer jugak.

hopefully tk lama la keadaan ni ... jenuh la aku wei ....


www.tips-fb.com

3 comments:

acik_cute said...

hehehe..musim angin taufan rasanya..tadi pun sbb org lain hampir3 incik wan kena..huhu..saba ja laa

tuchin said...

hahaha nk buek mcm no, syg kita kene la tempias sama wakakaka

acik_cute said...

hehehe..tu aaa

Related Posts with Thumbnails