ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, March 23, 2009

kija aku jenjalan!!

huhu dari minggu lepas membawak ker minggu ni, kija aku jalan kaki ukur shopping complex...
dah nama masuk shopping complex kompom wet abis punya la.
nmpak tu nak nampak ni nak ... tu nasib aku sorg kalau leh a kontrol gi pikir 10 kali nk ker per lu ker dak mender yg nak tu.
kalau angkut ngan mr. Leha kompon aku nk ker tak nak yer nk kene beli gak.. ahaks..
semlam baru komplen ngan yer kaki pecah, sakit ... yer kata maybe bab badan berat kot, tu yg pecah.
tu aku kata la nak diet mcm ner? yer kalau tanya nk ge mana .. kalau aku kata x tau yer mesti tanya pat mkn mana best yg aku terasa nak makan ...
adoii .... bila nk kuwus ni dah dia plak ngajak aku mkn jerk .. ahaks .....

nasib la mcm semlm makan mlm ngan dia aku mkn nasik lemak ayam goreng + satey 3 cucuk + teh o ais, yer mkn laksa + kerang rebus + satey 7 cucuk + ais kacang + ais kosong.

tu bila yer ngok balik n pikir balik mang selalu pun aku order 1 menu jer, kalau dua kompom dia kene mkn sama tak mcm dia mkn banyak tp badan x baper nk naik .

so dengan itu keluarlah titah yang bebunyi ... " makan jer la selagi muleh makan, nak diet pun buat sakit bakper, ge pun bukan nyer mkn banyak ngat pun, suk bebetul sakit x leh nk makan lagi payah baru la suma org tanya nak tu nak ni belikan. bek mkn jer selagi muleh kay ... "

lalalalala ..... www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts with Thumbnails