ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, March 5, 2009

majuk lagik!!!!!

smlm mcm biasa la kene ge anto itu olang tuwa pi kija, sampai kat satu simpang tu yer kata tu keta si parul kan?

akukata x tau jer la bab x hapai no plate keta yerr.....

masa dah masuk parking depan lestoran tu nmpak keta yg sama, huhu mang sah la si parul. adess .. abis la kang parul nmpak keta haku. mukan apa sbb aritu yer dah kata kat olang tuwa tanya bila keta nk kuo? nk ajak jenjalan kai keta aku, kalau aku takut bawak dia bwak kan.. huhu ader ker mcm tu? aku nek keta sesapa x penah pun mintak nk bawak keta dema, walaupun keta ayah sendirik......ge pun cara dia bawak n jaga keta dia.. huhu menakut kan.!!!

dalm kui 11 tu aku dah call itu olang tua tanya balik ngan parul ker nk aku amik, yer kata x balik ngan parul, kay x per la aku pun mang dah set jam kui 2 nk bangun mandi siap amik yer. kui 2.30 aku mang dah der kat parking aku beser, x der la depan2 lestoran tu.

kui 3 aku mang nmpka org suma kene halau dah, kay x per sat ge kuo la tu.. dah 3.15 x der gak.

aku ge depan sikit, mang depan lestoran betui2. masuk jer parking nmpak keta parul tu. huhu trus aku call tanya balik ngan aku ker dak? yer suh balik luk, aku hanginnnn dah la tadi aku taanya kata x balik ngan yer dah sampai penat aku tunggu dah kat sejam kata balik ngan parul. aku tido kat umah ge bagus!!!! huhu. yer kata jer mcm tu aku letak phone kasi signal masuk mang tekan minyak abiss... org ngok jer....

huhuhuuuuu sakit atik!!!! x leh lama kit tido, balik yer peluk aku tolak tu tolak ge n lagik ...sakit ati tau!!!

bab ni mukan 1st time aku dah sampai yer suh balik.. uwaaaaaaaa .... x mo ge amik yer dah suh parul jer amik yerr .. huhu majuk niiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!
www.tips-fb.com

2 comments:

azita said...

ala cian akak..len kasi suruh yer jalan ekekek

tuchin said...

a'ah mau besuk pun lum sampai kalau jln cam ciput oink2

Related Posts with Thumbnails