ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Tuesday, March 10, 2009

soping

hehe

smlm dlm sejarah 1st time jenjalan ngan Mr. Leha soping tolak trolly .. tu kat tesko lak tu ahaks,

yer la selalu angkat bakul jer masuk giant bab tu yang paling dokek. ahaks ...

tapi geram gak aku yer kata aku wang tebiat, huhuhuuuuuuu nanis baru tau . uhuk!!

pe la salahnyer kan dah la 1st time jenjalan erk ... soping tolak troly sama kan, yer tolak troly tu aku peluk tangan yer jln goyang muntut ... wakakaakakaak

last2 yer tolak troly sebelah tangan sebelah ge pegang tangan aku .. ahaks .. yer kata hilang kan jenuh nk kene wat anaounsment kata minik ilang .. huhu

ttheheheheh kira sayang gak la yer kat aku kan .. lalalaalal ...

(kang ader la komen berbaur jewes tu .. wakakakaka)

www.tips-fb.com

7 comments:

acik_cute said...

tak penah soping guna troly ek..raga pun raga la janji ada wet

tuchin said...

uik .. awat x jeles plak dak ni huhu

acik_cute said...

kah2 akak den nak bg den jeles kah..tak jeles lak ari ni:-"

Murni said...

huuu...jeles 100 kali jeles..

tuchin said...

uwekkk acik tu x mo jeles udak kasih ader nak jeles ..

yippie kasih jeles wakakakaka

acik_cute said...

kasih jeles pun akak paksa tuh..ekekek

tuchin said...

uwaa x pksa aaaaaaaaaa................

Related Posts with Thumbnails