ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Friday, February 20, 2009

aku ni mimpi ker?

ni la yang aku nak citerr kan semalam...




pagi ni kan aku apppppppppyyyy ngat2. mukan aper smlm aku mimpi dapat munger . hehe Mr'Leha aku tu la yang kasi . aku mimpi bila yer balik tu, dlm kui 3 lebih kut, yer kejut aku bangun, bila bukak mata jer nampak munger dua kuntum.




munger rose pink lagik tau .. amik amik munger tu trus peluk. ahaks ..... mukan peluk laki aku tu, bakper mucukkkk Ooo....

yer kata aku suka la tu pat munger. huhuhhu .. kambing pat munger mang la suker .. aper la yer ni x tau gik ker? pas aku zzzzzz............zzz..........z............... balik ..


pagi tadik masa aku mukak mata, aaku hingat kn mimpi so mcm sedih kit la. erm .... mimpi ker uhuk ...

sekali ngok kat pussy mang ader munger tu.WooooHooooooooooooooo ................ aku tk mimpi ... yesssssssss.... yesssss!!!!!dapat munger lalalala ...

korang ngok munger ni santik tak? lalalalalalala ..........

pi jgn la tanya tuk aper ker, awat dua kuntum jer ker. . aku pun tk tau. yang aku tau kalau mimpi yer nk kasi tu, bebila masa yer kasi jer x yah la tunggu belentime2 tu.. ahaks.

jagn jelesssssss ...... kui3
www.tips-fb.com

4 comments:

acik_cute said...

jeles..uwa tak da sapa nak kasi bunga..sobsob

pussy-meOw said...

hehehe ... hakak pun mukan selalu tp ader la sesekala. ader sikit jer kan yang kan .. kan .. muahaha nasib yer cutik rinik kang kene gik aku ni

pussy-meOw said...
This comment has been removed by the author.
pussy-meOw said...

lalalala dak sorg tu x mo komen yer .. nasib2 ...

Related Posts with Thumbnails