ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Wednesday, February 25, 2009

kueh2 ... kueh2


sapa nakkk???

tapi kene datang la mak aku, skang gak kalau dak abis jap ge. ahaks..

ni la kueh yg semlm aku duk pulun wat, dah baper ari dah aku teringat nak buat. beli mang senang tapi 5 ketul tecik2 tu sengget. adess lekat celak gigi jer kalau takat mkn tu jerk la kan.

semalam aku beli tepung, rm 2.50, tu gula rm2.00 tu kelapa parut rm1.00 and last jgn uper beli daun pandan 3 posen. ahaks adoi mahal gak la kan dah kat 5 hengget 8 kupang. tapiii ... ahaks ader tapi .. ngok la banyak mana aku dpt.kalau beli pun dah dekat 13 hengget dah OooO ... tu pun ader gik blum masak.

aku tau la mesti der yg kata laa .. kueh ni pun nak buh ker? hehe ampunnn ...

bukan aper, ni la 1st time aku wat kueh ni. selalu beli jerk and dOlu2 tu tolong kutip bila dah timboi jerk.. muahahahah

penat o wat huhu .. penat tang nak bulat kan dia buh gula bulat balik. tk boleh wat banyak2 sekali baru masuk lam air bab nanti lekat...

arini nk ge ngok cita anak bamboo ngan lap 4 ain yg x pat ngok smlm sebab sebuk wat kueh ni.. daa........

www.tips-fb.com

4 comments:

acik_cute said...

wau manyaknya..sedap laponya..bak sikit akak cyukk...penat mcm tut tak akak

Murni said...

ALA MUKAN SUSAH PN NK WAT BULAT 2 AKAK.Hbis x pandai sgt buat bulat akak buat la bujur mcm yg akak slalu tgk....

pussy-meOw said...

adikkk .. akak dah makan kan on-behape. ahaks

pussy-meOw said...

eleh jeles akak wat comey .. ahaks

Related Posts with Thumbnails