ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Friday, February 27, 2009

satu jumaat yg membosan kan - subuh sepi-e

uhuk .. aper la dosaku ini ya-Allah,

sampai aku diuji sebegini ....huhu

asal jumaat jer mesti ngok dak_gilo tu nyembg ngan kabeng ..

x der ker pemandangan len yang leh cuci mata kit huhu ..sadis tui

dak_gilO: mOrninggggggggggggggggggggggggggg
dak_gilO: muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
kabing: assalamualaikum
dak_gilO: wsalammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
dak_gilO: beli arr beskal baru x lambat sampai kebun
kabing: bak wet
dak_gilO: p amek kat bank arrr
kabing: meh no acc
kabing: atm card
kabing: no pin suma nk kuo wet
dak_gilO: lalalalalala........guna arr wet sendiri baru puass hati
kabing: mcm tu jgn la sebuk suh beli
kabing: klau nk belikan x per gak
dak_gilO: beli kena cOntrOl leh arrr
kabing: beli mang kene kontrol
kabing: x kontrol mcm ner nk jalan kang masuk longkang la
dak_gilO: wakakaka seb bek awak cepat bOleh
kabing: cepat boleh apa?
dak_gilO: dOh camtu pun x paham
dak_gilO: cepat bOleh mean cepat paham larr maksud sesuatu perkara yg nk dosampaikan
kabing: yer la sya ni x skolah apatah lagi nk masuk u
kabing: mana la nak paham bahsa org bijak pandai ni
dak_gilO: mula dah yer nie
kabing: erm
dak_gilO: sensitip larr plakkk
kabing: x la sensitif tpdah mang sya x paham
dak_gilO: Oklah tu pasni tentu awak leh paham kan???
kabing: insyaallah
dak_gilO: hah camni baru besttt
dak_gilO: Okla awak nak jalan dulu...tenQ arr sudi layan gilO...
kabing: byee
dak_gilO: nak cari yayanG kat reban jap..ahak
kabing: baik
www.tips-fb.com

2 comments:

acik_cute said...

wakakaka..mcm apap g ish teruk toi

pussy-meOw said...

akakaka.. cian kabing kan ... kabing mana la der wet. kata ngok kang mawah

Related Posts with Thumbnails