ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, February 10, 2009

milO aku maner??????? huwaaaaaaaaaaaaaaaaa


minggu lepas .. .. minggu taipusam.

aku ni tensen betuila ngan Mr.Leha tu. mana tak nyer ... ari aku keja masa dia balik kui 3 ker 4 pagi mesti call ajak makan x pun minum. haku x mo la dah la sat ge kui 5.30 nak kene bangun nk mayang subuh nk siap pi keje gik kang kat opis aku tido lak. yang aku tak puas ati sangat ni ari sabtu pagi tu aku sedar2 ngok yer dah der kat sebelah aku, kazen dia sebuk duk mengame pc. aku ngok hp x der miss kol .. tanya yer x minum ker? .. "udahhh .. ngan parul tadik" huhu sampai ati x ajak aku..aku bising gak ler bab x hajak pun .. time aku keja ajak time sutik x mo!



suknyer ahad pagi buta tu mang dia call p haku lak x larat nk bukak mata. so haku just pesan nk milo panas bungkus. masa tu aku sedar dari tido tu dah kui 7 lebey sikit. adess lepas la subuh aku nie. ngok ader 100+botol carik mana milo aku nie x der pun .. mr. leha pun x der. ngok bilik tecik lampu pasang trai tolak kunci. sah la yer dalam tu. tu aku ketuk la "abang milo adik mana?" tau dia jawap mender dia just jawp "kejap.. kejap" aku tak puas ati ketuk kuat sikit gik " abang! mana milo adik nyerrrrr?" 2-3 kali aku tanya baru dia kata "sat ge abang turun beli"




huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ........... sah la luper kat haku tu!! aku dah mang amuk tahap gaban dah bab luper kat aku. aku bkn aper.. air dia leh beli air tuk aku takder ...mang la lepas tu yer turun pi beli tapi aku kn jenis keras ati haku x minum pun ayo tu. sampai ptg tu aku balik dari kuo jenjalan ngan akak haku ( tak bawak dia malas!) pun haku tak minum gak ayo tu .. bio kan dia hingat aku nie sapa? ngan orang len muleh layan aku nie wife tak muleh!! jenuh gak ler yer pujuk haku....padan muker aku tak sakap pun ngan dia.



www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts with Thumbnails