ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, February 23, 2009

petua menghilangkan tensen.

dua tiga menjak nie, haku ngok dalam sehari mesti ader jer sorg bebudak cekodok ni tensen .. termasuk la aku ni . ahaks.

biasala hidup ni mang x muleh nk puaskan ati suma org, kita buleh wat aper yg termampu dan terbaik yg kira rasakan telah lakukan.. tu pun kekadang org tk reti nak hargai nyer kan .. kan .. jenab kan ......


tapi satu jer yang nyata, haku la ... kalau tensen.. tahap jadi gaban tu, mang dh x leh nk kawal dah, aku call akak ipo aku kat kmpung tu (kalau bab family la) tu aku call jer ckp "adik ngah tensen ni akak!.." pembuka kata la tu .. ahaks .. tu lepas tu aku just ckp2 ckp .. ckp .. ckp sampai dah abis suma atiperut abis kuo ... baru la akak aku tu jwp balik. antara yer kasi pendapat or yer akan kasi ayat2 menenangkan aku .. .. dan yang paling pastinyer walaupun tk hilang ketensenan aku tu tapi ader la sikit kurang. ahaks ..

so aku ni mengharap sangat la pada adik badik aku tu kan ... kalau tensen ngat2 sampai rasa kalau ader org depan mata nk fire mcm ner otomen fire raksakse .. cepat2 la call sesapa yg dirasakan muleh memberikan ketenangan jiwa, or at least muleh dengar aper2 mender yg korg x puas ati ...

kalau nk cita kat aku pun muleh gak .. mcm tk biasa plak .. ahaks .. e-2 pun kalau sudi ...rela bahu bajuku ni basah .. erk .. baju aku ader bahu ker ni? lalalalalala

tapi a kalu tensen ngan salah sorg antara kita.. huhu mintk simpang malaikat 44 jer yerr... www.tips-fb.com

2 comments:

Murni said...

dh x tensen dh akak..

azita said...

selalu kalu tesen ada la kena..pas tu cepat sejuk kalu ada geng cekodok tanya

Related Posts with Thumbnails