ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Thursday, February 26, 2009

titah.... huhu

adess ..

pepagi lagi aku dah dpt titah dari imau aku suh wat kija..

aku mcm biasa punya ayat la, ok.. baik... ok .. yerr

lam ati aku fikir gak, nak kene wat cepat ker lambt ni? kalau lambat kang2 la baru aku wat hehe..

mukan aper kalau wat pepagi sepi-e ni kang idea jadik ulat aku tu beku's... bak daging blok frozen tu yg dari rege 5 hengget la ni dah 10 hengget.

erkk mender aku tulis ni? ekekeke kan dah kata blur aku dah mai

uwaaaaa .. hepppppppppp............ www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts with Thumbnails