ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Wednesday, February 18, 2009

catwalk!

aku musan.. musan .. musaannnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!
naper musan? ni aku duk musan sal sorg budak nie yg nek bas sekali ngan aku ni. musan siot aku ngok dia tu. dia tu staff salah sorg dak rc kita gak la yg opis dekat2 sini.

org dia mang la baik, cantik, manis, ayu, lemah lembut .. erkk yer ker? tu aku tak tau. hahaha yang aku tau yer ni suka ngat jalan catwalk- control ayu cenggitu.



eee ....... kekadang nyampah plak aku nenok nyer, mcm semlam masa tnggu bas nmpak dia duk kat pagar, aku pi la duk kat yer bab kat busstop tu dah penuh indon. bila nampak jer bas aku pun aper lagi ckp la bas sampai-bas sampai. aku ni kelam kabut la nak pi kat bus stop tu, dia leh lemah gemalai siap panggil aku tunggu dia plak. penyudah kene diri sampai la chokit tu bab bas penuh. dak tu x per la yer turun suku jalan jer. ishh geram tui.

pagi tadi pun wat aku geram gak. beserla pepagi dpt duk tu pejam la mata sat. bab malas nk ngok org2 lam bas tu. tetiba rasa der org cuit. tekejut aku! upernyer dak ni la cuit. lam ati aku duk nyumpah dak nie. tk leh bio kan jer ker org pejam mata. tu yer sebuk2 tanya nantuk ker? aku geleng jer. tu tanya gik sakit pala? aku geleng gak. malas nk keluarkan emas lam mulut. bila dh sampai tu yer tanya gik aku x mo turun ker? adoilaaaa .. mcm mana la aku nk turun dia duk depan kusi aku pun tk gerak tu suh aku turun!! eeeeeeeeee .... aku dah gOram nieee. dia turun kut pintu bakang aku turun pintu depan tu aku jalan jer ...ngok jalm dah kui baper dah kang tunggu dia mau besok pun x sampai. aku masuk 7-11 beli air masa aku keluar tu dia masih blum sampai pun 7-11 tu. dessss ...

payah tui la kalau org santik ni, suma mender nk kontrol. aku x leh bayang kn kalau kija ngan yer, mau kene maki ngan aku jer wat kija lambt2. ahaks ... aku ni walau malas wat kija pi kalau der aku siap kan la luk ..... korang caya tk? lalalalalalala



yang nyata aku mang x reti jln mcm tu. kalah model yg duk wat show tu korang tau dak! aku tau jln mcm nie jer, hahahahhaha



glitter-graphics.com www.tips-fb.com

5 comments:

acik_cute said...

dah nama meow kena jalan laju.siap dluk ka bt keja men2 dlu mahahahha

pussy-meOw said...

wakakakak adik nk pisang tk? meh akak banjer pisang kay .. (asuah tuk yer yam2)lalalalalal

zai said...

errr...siapakah model itu????

Murni said...

akak buat bodo ja ngan bdak pmpuan mcm 2 jgn d layan sgt.klu x lpas nih kami x pnggil akak kak meOW dh kami pnggil akak sOtOng laaa..
sbb dh dapat geng lembut gemalai..

pussy-meOw said...

akak sotong? uik .. tak relaaa u ..

Related Posts with Thumbnails