ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Tuesday, February 10, 2009

kotak o kotak ...


semalam jenjalan ngan akak haku .. berdua jer la laki aku tu mang selalu kene tinggal kalau haku jumpa akak aku nie. hahahahaha padan muker wat aku gik ...


masa jalan nak masuk tesco tu lalu depan kedai hudini (erk betui kot eja. aler bedal jer la) kedai 5 hengget tu. nampak cam ader kotak santik ... sat ge la masuk masa nak balik kang.

haku kalau melilau ngan akak haku nie bukan pi mana pun duk lam tesco tu pun cukup la setengah ari kami kat dalam tu. mana tak nyer semua lorong semua barang kami belek. so mesti ader mender yang x der lam listing soping kami yang akan masuk lam troli ...


masa balik tu mang sungguh la aku singgah kedai 5 hengget tu. aku ngok o ... kotak teddy .. rm15 hengget jer dengan setiap belian 10 hengget ke atas, harga asal dalam 30 hengget kot. aku mang cari botol air tu aku beli a kotak tu 2.. 1 tuk haku 1 tuk akak haku. hehe aku kasi jer bab masa besday yer dulu haku x kasi pepe. sib bek la hakak aku ni jenis x kesah gak .. n suka kotak.




balik tu kami bukak le kotak tu nak ngok rupa2nyer kotak tu ader anak kotak dalam yer .. hehe ... santik ...





nak? pi beli sendiri la oit ... hahahahahahaha

www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts with Thumbnails