ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, February 23, 2009

tensen!!! tensen!!

erm ..

mlm jumat lepas masa nk ge work mr. Leha aku tu kata nk bawak aku ngok wayang balik t, ge kat tempat yg dema kata ader citer sampai kui 4 pagi tu. so dlm kui 3 yer suh siap.

aku ni la jenuh la men game pc, men game kat astro tu, ngok katunla, pi sakat org kat sms la, sakat akak sebelah aku tu la huh .. mcm2 aku wat bagi x mo tetido tp last2 aku tetido gak. . hahaha sib baik terbagun sblum kui 3. tp duk tunggu dema ni (dgn si parul tu sekali) kui 4 baru call kata dah sampai.

masa sampai tu ngok tmpat tu gelap jer mcm x der org, tu mr. Leha duk tanya sini ker sini ker? la .. aku mana tau adik badik, sepupu sepapat dia yg kata sini .. tu bila turun gak ge tanya upernyer mang la ader wayang pai kui 4 tp kaunter tiket nyer top kui 1. adess. ...

ngok jam pun dah kui 5 ajak pi mkn luk kt kmpung baru, hah!!! bukak ge kedai tu. hehe.. mkn sat tu ngok dah kui 6, ge teman si parul ni ge GH amik mc (x ge kenek bab mak gula dia lum masuk wet lagi) dlm kui 8 tu cadang nk ge mandi sungai ker aper ker tp ge mah anty dema ni duluk.

yg wat aku geram ni masa sampai jer mah anty dema ni buleh bantai tidoQ!! warrrrrrrrgggggggghhhhhhhhh........... tensen aku mcm nie, aku siap sa - on org tua tu kalau takat nk tido mcm ni bek duk umah x yah jenjalan!!! ee.................. gerammmmmm!!!!!!!!

mak yer ngan anty yer tanya awat x beli bekpes? nak jer haku menjawap. aritu beli kome pandang pun idok!! tu sebuk tanya. penyudah dama masak nasik mkn tuk tengah ari sekali. dah kasi tau nk kejap jer bab nk ge mandi sungai ker aper ker, tp mak dia sebuk suh duk situ sampai petang la. kalau nk ge, he lepas zohor la .. ADOiiiiiii

aku dah maleh nk layan dah kang aku gak yang hangin. yerla.. kalau dh kui 2 baru nk ge kui baper nk sampai kui baper nk balik. tu tetengah ari baru nkmasuk air mesti dah penh tempat tu. aku dlm ati kata mcm tu x yah ge la. musan!!

balik tu mang kami balik trus x ge memana, aku yg dah mang angin ni ckp jer kekuat kata nk pi sana sini plan mcm aper tnah .. musan!!! si parul duk kata ala.. len kali pun muleh gi... huh, aku dah makin musan ngan dak parul tu. jgn sampai kalau dema ajak aku kuo aku x mo! masa tu jgn tanya aku awat yer .. sendirik mau ingat!!! www.tips-fb.com

3 comments:

azita said...

akak sabo akak.tu la tak mau ajak adik sama ekekek

tuchin said...

huh, klu adik ker k.bit ader, kompom pegi punya. muahahaha yer jeles akak kuo berdua ngan k.bit-mesti nak polow ..

azita said...

hehehe..bila la nak duk kl ni.hemmm

Related Posts with Thumbnails